lördag 27 juni 2015

The Office säsong 8


Åtta, säsong ÅTTA! Jisses vad den gick fort att kolla igenom. Även i denna säsongen hölls det högt och bra tempo. Jag saknade inte Michael utan har älskat Andy som manager. Nu när Michael är borta så kan de andra karaktärerna var lite mer galna utan att serien blir för galen. Jim och Dwights olika skämt är ju helt otroligt roliga.

Det enda negativa är att jag nog inte tyckt att Robert California är en så rolig karaktär. Jo var underbar så hon är svår att mäta sig med. Kanske beror mina känslor framförallt, som jag sagt tidigare, på att jag gillar skådespelaren väldigt mycket. Han som spelar Robert California känns som att han alltid spelar samma roll. Stel och underlig med konstiga munrörelser. Ingen höjdare...

Annars gillade jag också handlingen med Andy och Erin, de passar så bra ihop och är riktigt gulliga tillsammans :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...