söndag 14 juni 2015

Ny serie: UnReal


Wow. Vilket starkt första avsnitt. Jag läste om UnReal hos Felicia och blev riktigt sugen på handlingen. Jag gillar tv-serier som filmar bakgrunden av saker, såsom det görs i Parks and Recreation eller 30Rock. Jag hade snappat upp att serien var ganska bra och att den kretsade kring inspelningen av ett dejtingprogram. Men annars hade jag inte några höga förväntningar eller visste något mer om handlingen.

Och jag gillar det. Jag gillar att det är svårt, att det är moraliska gränser som korsas och skildringen av hur framgång påverkar människor. Jag mår både illa och är fascinerad på samma gång. Det är så bra gjort. Att Constance Zimmer från Entourage och Love Bites är med gör den dessutom en fullträff i skådespelarensemblen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...