lördag 6 juni 2015

iZombie S01xE06-08


Nu har jag sett tre avsnitt till av iZombie och serien blir bara bättre och bättre. Här kommer en liten lista på grejer jag gillar:
  • Jag gillar att Liv lär sig saker om sig själv genom att lära sig om de personerna som hon äter. Det låter ju helt sjukt när jag skriver det men så knasig är handlingen. Haha.
  • Den elaka killen är fortfarande otroligt läskig, jätte jätte läskig. Vilket kanske är ganska bra för handlingen antar jag.
  • Killen från England som Liv dejtar gillar jag också!
Jag är dock lite trött på Major, han är lite för plastig och ska låtsas bry sig. Skådespelaren är helt enkelt inte så bra. Jag börjar verkligen tröttna. 

Vad tycker ni om iZombie?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...