onsdag 24 juni 2015

Entourage: The Movie


Ikväll har jag, Johan och Gustav (känd från Seriesoffans diverse hangouts) varit och kollat på filmen om Entourage på bio. En film som klickar i serien perfekt och verkligen var det perfekta slutet och fortsättningen på serien.

Nu efter filmen känner jag mig mest lycklig. De är ett så himla mysigt gäng och det porträtteras väldigt bra i filmen. Som alltid alltid är Entourage mest en lycklig och go serie. Och riktigt bra. Jag gillar verkligen Entourage och hela gänget. Det är så välskrivna karaktärer att jag får ståpäls.

Jag kommer ge den 10 stjärnor på IMDB vilket egentligen inte säger så mycket. För mig betyder det att jag kan tänka mig att se filmen mer än en gång, gärna mer än en gång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...