torsdag 4 juni 2015

Biljetter till Entourage bokade

Den 24 juni har Entourage-filmen premiär i Sverige. Vi har såklart bokat in oss i den största salen på Bergakungen i Göteborg för att se den. Jag är oerhört peppad.

Premiären i Los Angeles verkar ha varit något i hästväg. Massor av fans och alla stora skådespelare som gör cameos i serien. Lite som i serien alltså. Men utan några missöden. Se bilder från premiären här. De verkar vara i god form.

Jag har svårt att tro att det kommer vara lika stort tryck i Göteborg men kul ska det bli. Nu är frågan om vi ska klä ut oss eller inte (skoja, det kommer vi naturligtvis inte, eller?)

Mottagandet har varit ljummet. Filmen lever inte riktigt upp till serien tydligen och det är mer ett kärt återseende än en bra film. Tydligen håller inte karaktärerna för en hel långfilm. I en serie kan man upprepa beteende varje avsnitt i ett nytt samanhang men här blir det, enligt kritikerna, för tunt i längden.

Men jag tänker inte låta mig nedslås än. Låt mig istället återkomma med en dom den 24 juni

1 kommentar:

  1. önskar lite att jag hade följt den serien bara för att vara pepp på filmen ;P... Men får väl hoppas på att någon annan serie (som jag följt) blir till film snart istället.

    SvaraRadera

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...