fredag 19 juni 2015

4 avsnitt in i UnREAL


UnREAL är beroendeframkallande. Jag är så glad att jag hade några avsnitt att kunna maratonplöja, annars hade jag börjat klättra på väggarna. Det som gör serien så bra är att den känns så äkta. Det skulle verkligen kunna gå till såhär bakom kulisserna.

Och såklart skulle Rachel och Adam bli lite kära i varandra. Jag hejar verkligen på dem, de är urgulliga ihop. Men jag gillar också Anna som är en av de tävlande. Hon och Rachel har fått en fin relation, så fin den nu kan bli med tanke på det dom gör. Och så klart gillar jag även Quinn. Hon är cool och driven, en bra karaktär att bygga handling kring.

Men vad var det för scen med Adam och investeraren och de andra i rummet i slutet på den fjärde avsnittet. GALET!

1 kommentar:

  1. Är lite småsugen på denna, har hört mycket bra om den!

    SvaraRadera

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...