onsdag 20 maj 2015

The Office säsong 6


Även om jag nog tycker att The Office dippade lite lite i denna säsongen så är det fortfarande en av de bästa serierna jag sett.

Jag vet inte riktigt vad det var som gjorde att säsongen inte var den bästa men jag tror det har det har något att göra med att Michaels handling var lite sådär. Inte så spännande helt enkelt.

Egentligen var det nog bara den andra halvan av säsongen jag inte gillade. Jag gillade Joe, kanske för att jag gillar skådespelerskan, eller för att karaktären är ganska annorlunda och tillförde mycket till att föra handlingen framåt. En kul karaktär helt enkelt. Och i den första delen fanns ju graviditeten och bröllopet. Ett riktigt fint bröllop som till slut kändes väldigt mycket Pam ocj Jim. Och tillslut så kom ju även barnet. Riktigt fint alltså. Men allt det andra runt omkring kändes lite tråkigare. Kanske att Jim/Pam var så bra så det andra hamnade lite i skuggan. Vad vet jag. Jag fortsätter med den sjunde säsongen och hoppas den håller lite bättre nivå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...