söndag 3 maj 2015

The Office säsong 5

Vilket slut! Och vilken serie! Det är helt otroligt hur bra The Office är. Jag är så glad över att jag äntligen tog tag i att kolla på den. Precis som med säsong 4 tänkte jag att jag sammanfattar säsongen med lite olika kategorier:

Favoritavsnitt
Vart ska jag börja, vilket ska jag välja!? Svårt svårt. Det finns så många bra avsnitt. Weight Loss (1) var ett bra avsnitt, allt med Holly/Michael egentligen. The Duel (11) kommer bli en klassiker tror jag, så många roliga situationer! Stress Relief (13) när Michaels rostas, underbart! Cafe Disco (25), bra "nästan avslut" på säsongen.

Favoritkaraktär
Pam! Alltid, alltid Pam! Och inte är det sämre efter denna säsongen direkt. Hon har utvecklats och blivit försäljare, yay! Och i och med denna lilla nyheten på slutet så väntar en fantastisk nästa säsong. Det enda tråkiga är att det aldrig verkar bli bröllop, vi ser en ny Roy och jag hoppas det snart tar slut!

Säsongens värsta
Charles, vad jobbig han var. Men egentligen är det ingen stor kritik för dels försvann han ganska fort och han var inte så jobbig. Det säger mycket om serien att den största kritiken jag kan finna är en karaktär som var med i kanske 4 (?) avsnitt. Bra jobbat The Office :)

Säsongens bästa
Slutet! Jims tårfyllda ögon och all kärlek i luften. Så himla himla fint!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...