fredag 1 maj 2015

Parks och The Office vinner över det mest

Det kom en kommentar, om Parks and Recreation och The Office:
Kontentan, som jag ser det, av kommentaren är att Parks and Recreation är så bra att alla andra serier bleknar. Tills du kollar på The Office US och då bleknar även Parks and Recreation.

Än så länge håller jag inte riktigt med om att The Office är bättre än Parks and Recreation. Det kanske kommer dock :)

Jag håller dock verkligen med om att allt annat känns tråkigt i jämförelse med de båda tv-serierna. När jag var inne i ett flow av Parks and Recreation nu med Johan eller när jag har laddat min ipad med några The Office så får jag tvinga mig att kolla på våra andra serier. Det är en av anledningarna till att vi inte sett The Americans eller att jag inte sett klart Chasing Life. Det finns annat som jag för tillfället tycker är bättre. 
Och jag försöker njuta! Det känns så bra att ha några säsonger kvar även om jag vet att de kommer att försvinna så himla fort. Så jag njuter av varenda liten blick Pam och Jim ger varandra, varenda gapskratt och varenda knut i magen av all skam jag känner i de pinsamma situationerna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...