torsdag 9 april 2015

Vi lägger ner det här med Californication

Nu bryter vi vårt första tv-årslöfte. Vi sa att vi skulle kolla klart på Californication under året men istället väljer vi att lägga den på hyllan. Antagligen för alltid. Vi hade någon idé om att vi skulle få se ett nytt Entourage (eftersom vi ÄLSKADE Entourage) men Californication är platt i jämförelse. Inte fyndigt, per perverst och en huvudperson som vi inte känner för, någonsin.

Vi har sett fem avsnitt, och inget sen det blev 2015 typ. Senaste gången vi skrev om serien var i september, när vi sett två avsnitt. Ni hör ju hur dåligt det är. Dessutom har det legat som ett ok och svart moln över oss att vi inte tittar på serien. Hur inspirerade att se blir vi då? Typ inte alls.

Så vi lägger ner vårt tittande på Californication och tittar istället på Parks and Recreation som vi är helt otroligt jättefast i just nu. Och Johan verkar älska det lika mycket som jag. Och jag älskar det mer nu än när jag såg det innan. Anledningarna till det är att jag får kolla på sjutton avsnitt i rad, jag får dela alla upplevelser med någon, jag kan glädjas och lipa åt alla vinkningar som görs med framtida avsnitt samt att jag kan säga saker som "treat yo self" till Johan och han fattar och dör av skratt. OCH HAN SÄGER DET TILLBAKA! Det är fantastiskt att dela en serie såhär med någon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...