söndag 26 april 2015

The Office säsong 4

När jag kollade på Brothers and Sisters förra året så sammanfattade jag varje säsong med fyra kategorier. Jag har inte använt kategorierna på en tid och tänkte att det var dags att plocka fram dem igen. Det är ett så smidigt sätt att sammanfatta och få ner bra tankar om säsongen. så vi kör! Är kommer bra avsnitt, en karaktär, en otroligt bra sak och en som kanske kunde gjorts bättre.

Favoritavsnitt
Dinner Party (9), vilket jäkla avsnitt alltså. Det kändes som att vi var tillbaka i gamla goa tider när The Office var otroligt pinsamt. Sådär pinsamt så att det vrider sig i magen. Goodbye, Toby (14) eftersom Holly kommer in i bilden, galna Holly. Och det är ett fint party i slutet.

Favoritkaraktär
Det är så många. Jag gillar Pam utöver allt annat. Och Kelly är en så frisk fläkt! Samtidigt gillar jag Ryan också för allt knasigt som hände med honom. Och Jim, jag gillar såklart Jim också. Och Dwight. Det är verkligen ingen jag hatar. De flesta karaktärerna tar med sig något bra till serien.

Säsongens värsta
Det var för få avsnitt :) Bara 14 stycken. Det är tio för få!

Säsongens bästa
Allt Jim/Pam som var under säsongen. Så himla härligt att få följa med dem när de är tillsammans. Jag hade dock gärna velat se det där frieriet...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...