tisdag 21 april 2015

The Office säsong 3


Det är egentligen ganska otroligt att The Office lyckas hålla bra kvalité genom en hel säsong, eller ännu mer genom de tre säsongerna jag sett. Jag försöker verkligen komma på en dipp men jag lyckas inte. Allt är liksom bra. Kanske kanske att jag är lite trött på den nya killen, jag kommer inte ens ens ihåg hans namn. Andy! Lite för mycket tycker jag nog.

Jag gillade dock skarpt när Pam gick på lava. Vilken grej. Hela scenen och handlingen efteråt var jättehäftigt. Blev så glad när hon vågade gå och när hon sen vågade berätta vad hon kände. Bra jobbat, yay!

När säsongen sen avslutade med Jim och Pam så blev serien ännu bättre. Jag hoppas innerligt det håller i sig!

Jag vill dock se lite mer av Dwight och Angela. Jag tycker de kunde utforska deras relation lite mer. Även om vi har fått lite glimtar då och då så är det inte nog. Det hade både kunnat bli riktigt bra humor och riktigt bra handling av det.

En sak dock: är det bara jag som inte fattade vad som hände med Janet och Michaels barn? Jaja, nästa säsong, here I come! Underbart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...