torsdag 30 april 2015

iZombie efter fem avsnitt

Fem avsnitt in (alltså ligger jag två avsnitt efter totalt) och jag har inte ändrat mina tankar sen premiäravsnittet. Jag har dock blivit lite mer positiv. Efter det andra avsnittet var jag nära på att sluta kolla på serien men nu känner jag mig mer peppad att fortsätta titta.

Vad är som har gjort att jag är mer peppad nu då? Jo, jag försöker aktivt tänka bort fallet varje vecka och bara koncentrera mig på "zombiehandlingen". Nu när zombiehandlingen och polisutredningarna dessutom går lite lite in i varandra är det lättare. Det känns så kul att det fanns fler zombies där ute, både oerhört läskiga (vad creepy han är alltså!) och snygga :)

Även om helan grejer med att hon äter en hjärna och tar efter personens karaktär är lite galen så gillar jag den mer och mer. Jag hoppas på mer zombiehandling och mindre polisutredning. På ett sätt tycker jag inte ens att fallet är innovativa eller roliga. De tar bara utrymme från den roliga zombiehandlingen. Vad tycker ni såhär några avsnitt in i den första säsongen?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...