fredag 24 april 2015

Förnyade och nedlagda serier

Vilken vecka, vi har inte hunnit någonting! Därför ser vi verkligen fram mot helgen och att hinna kolla ikapp på veckans avsnitt, några av förra veckans avsnitt, och kanske tag i både den ena och den andra släpande serien (tex Madam Secretary och The Americans). Men först är det dags för veckan nyheter, så här kommer de! Idag blir det bara förnyade och nedlagda serier eftersom det bara är det som kommit i nyhetsväg. Så jag slänger in en liten video på slutet, bara för att. Och som lite extra godis får ni Pied Pipers (Silicon Valleyegna hemsida, den ska bli kul att följa! Nu kör listan!

Förnyade serier: Huset Fullt (mer om det nedan), Inside Amy Schumer, Younger (det bådar ju gott!), Marvel's Daredevil, Faking it och Lip Sync Battle (något annat kändes otänkbart!)
Nedlagda serier: Eye Candy och Sirens.

Det häftigaste som hänt är väl ändå Huset Fullt?! Netflix har beställt 13 avsnitt av serien och de kommer att sändas någon gång under 2016. Handlingen kommer att kretsa kring Dj och hennes tre söner, samt Stephanie och Kimmy. Jag är riktigt peppad! Jag såg alla avsnitt av Fullt hus för något år sedan, innan vi startade bloggen, och det var min tågserie. Eftersom jag under den perioden åkte ohyggliga mängder tåg tog det inte så lång tid att plöja mig igenom alla avsnitt. Det var världens konstigaste serieavslutning men den var ändå bra på något sätt. Jag gillade verkligen serien och karaktärerna. Så detta känns som en bra grej. Hur känner ni? Ska ni kolla ikapp/igen serien nu?



Jag längtar så tills jag får dela den sista säsongen av Parks and Recreation med Johan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...