fredag 24 april 2015

4 avsnitt in i Weird Loners

Denna veckan kom det fjärde avsnittet av den nya serien Weird Loners, serien som handlar om fyra personer som flyttar in jämte varandra. Så fem avsnitt in så gillar jag fortfarande serien även om den inte är jättebra. Det jag gillar med den är att karaktärernas handling flätas in i varandra och det inte är så uppdelat som det är i många andra komediserier. Jag tycker också att de blivit bättre på det efter några avsnitt. Framförallt det senaste avsnittet var bra gjort.

Det jag inte gillar är rädslan jag har att serien ska bli nedlagd. Och kanske att den inte har så många skratt bara några leenden från min sida. Men jag kommer kolla vidare tills den blir nedlagd :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...