onsdag 18 mars 2015

Uncle: Säsong 2


Vad Uncle är mysig. Det händer inget men ändå så mycket. Humorn bryts av med total vardagsmisär och jag gillar det verkligen. Och nu har två säsonger gått. Jag började kolla på Uncle i vintras och jag var sedan lite orolig för hur serien skulle klara av att gå från maratonprojekt till ett avsnitt varje vecka. Såhär i efterhand har det gått galant. Inga problem alls faktiskt. Den är fortfarande lika bra.

Och säsong 2 har varit lika bra som säsong 1. Den stora förändringen har varit att Errol blivit tonåring, något som tog ganska lång tid för mig att vänja mig vid. Han är helt annorlunda nu både i sitt sätt att skådespela och i sin karaktär. Ganska häftigt faktiskt.

Annars tycker jag nog denna säsongen varit mindre pinsam än den första. Eller så har jag bara vant mig :)

Uncle har ännu inte förnyats för en tredje säsong, vilket jag ju hoppas den gör såklart. Och med tanke på det som hände i de allra sista scenerna med Errol och Andy känns ju lovande för en till säsong.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...