torsdag 26 mars 2015

The Office firar tio år och vi firar också...


... med att dela denna länken med de tio bästa citaten från serien:


Jag har snart kollat klart på den tredje säsongen och jag fullkomligt älskar, alltså vi snackar verkligen älskar serien. Jag tänker på den ungefär 20 gånger på en dag. Och vore det inte för att jag är med när Johan kollar på Parks and Recreation skulle jag nog tänka på The Office kanske 40 gånger (Parks tar alltså upp 20 tankeomgångar). Och jag älskar det, det känns som att jag får uppleva två fantastiska saker samtidigt. Det oerhört knasiga och lite lagom pinsamma The Office och det hysteriska, mysiga och ofantligt roliga Parks. Helt underbart. Jag älskar riktigt bra komediserier!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...