tisdag 24 mars 2015

House of Lies säsong 4


Så har den första säsongen av House of Lies som jag sett varje vecka löpt förbi. Varje vecka är kanske att ta i. Ibland har det gått någon vecka mellan, ibland några extra veckor :) Och det är nog grejen med mitt förhållande till House of Lies: jag gillar att se den i klump. Som idag, när jag såg de fyra sista avsnitten på raken. Mycket bättre.

Det sista avsnittet var dock lite konstigt upplagt. Handlingen var väl okej. Mycket av säsongens historier reddes ut men samtidigt så gillade jag inte alla de här tidshoppen hit och dit, spolningar och grejer. Det räcker med att vi får se Marty frysa bilden och ta över berättandet.

Och jag börjar bli lite trött på Martys familj, eller handlingen med Rosco egentligen. Och även lite den otroligt dryga brodern, blaah.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...