fredag 13 mars 2015

Hart of Dixie nedlagd, eller?

Vi fick denna kommentaren för en kort stund sen så vi började hetsgoogla:
Och riktigt så simpelt är det inte. Visst har seriens skapare twittrat mystiskt (och ganska klumpigt kan jag tycka) att seriens sista avsnitt nu håller på att sändas. Men samtidigt tiger CW (kanalen som sänder Hart of Dixie) otroligt hårt och vägrar säga bu eller bä. Och ärligt talat är det ganska så svårtolkade tweets som sänds ut, läs lite mer här.

Så vi hoppas på det bästa men börjar ändå förbereda oss på det värsta. Trösten i allt detta är dock att om så sär fallet så har serieskaparna varit medvetna om detta under lång tid och de kan därmed ge oss tre riktigt bra avsnitt såhär i slutet. På ett sätt vore det lite lite skönt om den tog slut så jag slapp oroa mig över om den ska bli förnyad eller inte efter varje säsong, haha :)

Sista avsnittet på den fjärde säsongen (och serien?) av Hart of Dixie kommer nästa helg.

4 kommentarer:

  1. Men kul att denna säsongen tar slut nästa vecka när jag precis kollade ikapp för två dagar sen haha.. :'( Hoppas verkligen att den inte blir nedlagd även fast det är jobbigt att inte veta..

    SvaraRadera
    Svar
    1. Bra timing ändå så du inte blir spoilrad om slutet. Jag håller helt med, hoppas verkligen inte den blir nedlagd!

      Radera
  2. vad jag har förstått så måste 2 till serier ryka för att dem ska kunna ta in nya i höst.. Tror izombie får stanna före dixie där.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det är också en aspekt att ta in. Om izombie floppar kanske det finns en chans att hod får förnyelse, men det vill jag inte heller. Jag får nog inse att det är nära slutet för hod :(

      Radera

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...