måndag 2 mars 2015

Girls S4E7: Ask Me My Name


Jag gillade Fran, hoppas inte han ger upp Hannah. Jag gillade dem tillsammans, samma intressen och bra humor. Skådisen som spelade Fran, Jake Lacy, har varit med i serien Better with you som vi kollade på och gillade för några år sedan. Tydligen har han varit med i The Office också, det ser jag fram mot :)

Annars är det ganska konstigt det här med att vara kompis med sitt ex och dessutom med sitt ex nya flickvän. Det blir lite för galet helt enkelt. Dock gillar jag avsnittet väldigt mycket. Vet egentligen inte vad det beror på. Kanske har det att göra med att det egentlig inte var ett så olyckligt avsnitt. Jag kommer nog aldrig kolla på avsnittet igen, det var inte en sådant avsnitt, men det var ändå ett bra avsnitt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...