torsdag 19 mars 2015

Castle och Rizzoli ryker

Nu har årets första yxa svingats över mitt serietittande. Jag har bestämt mig för att sluta kolla på Castle och Rizzoli & Isles. Det är av liknande anledningar för båda: serierna fångar mig helt enkelt inte längre. Eftersom de båda har ett fall per vecka bli handlingen kring det fallet alldeles för liten. Jag har helt enkelt tröttnat på att höra mordhistorier och vill ha mer av den andra handlingen, dramat runtomkring. Och då finns det bättre serier som tillgodoser det.

Pyrt till ligger också Chasing Life eftersom den tappat så mycket från starten, jag ligger flera avsnitt efter och är inte säker på att jag orkar kolla ikapp till säsongsavslutningen nästa vecka. Men än så länge får den vara kvar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...