torsdag 26 februari 2015

Veckans serier

Här kommer tankar om de fem övriga serier jag sett i veckan, än så länge:

Hart of Dixie 04x06
Nu är jag helt för AB och George, så himla roligt. Innan har jag inte sett det men de passar himla bra ihop. Galet att Lemons mamma bor så nära ändå och att hon och Dr Breeland nu pratar. Det förväntade jag mig inte i början på denna säsongen!

Rizzoli and Isles 05x14 & Castle 07x16
Jag börjar nog tröttna på ett-fall-i-veckanserier. Jag mest kollar på dem av plikt. Ett av våra seriemål under året var att rensa ut de serier som vi inte tycker jättemycket om och kanske är dessa två början på det?

Uncle 02x03
Riktigt roligt avsnitt denna veckan. Hade glömt bort att mamman och kompisen börjat gillar varandra så det var en rolig påminnelse. Ett extra plus för musikvideon i slutet, bra där!

Chasing Life 01x17
Vad har hänt här?! Jag tycker serien har tappat något oerhört efter sommarens stora glansdagar. Jag stör mig på nästan alla karaktärer och handlingen känns så tråkig. Hur kan det ha blivit så efter en start på säsongen som var utanför denna värld, så himla underbar. Konstigt. Jag hoppas det tar sig men fasar för att det inte gör det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...