fredag 20 februari 2015

Veckans nyheter!

Mitt i brinnande VM-feber kommer här veckans nyheter. Det blir lite skralt på bloggen i helgen eftersom vi har den där febern. Då hinns inte serier med. Kolla istället in får Facebooksida, den kommer fyllas av goa grejer! Hörs här på måndag alltså :) Men nu tar vi nyheter:

Förnyade serier:
  • Beauty and the Beast
  • Last Week Tonight - två säsonger på en gång!
  • Mozart in the Jungle
Nedlagda:
  • Ground Floor
Den nya serien Scream Queens av Ryan Murphy (Glee) har fått en teaser, se nedan. Vad ska vi vänta oss av det galna upplägget?!


Det är nog inte hon!

Det kommer dö folk i Game of Thrones! Folk som inte är dödas i boken! Waah, galet! Det kommer bli galna säsonger framöver. Läs mer här!

Marvel's Agent Carter har kommit till Netflix! Dagen efter avsnitten visas i USA släpps de på svenska Netflix. Mycket roligt. Det är en bra
utveckling.

    4 kommentarer:

    1. helt missat att Beauty and the Beast blivit förnyad så betyder väl byebye till hart of dixie då...
      Jag tror att Scream Queens blir bra faktiskt :)

      SvaraRadera
      Svar
      1. Kopplingen mellan B&B och Hart of Dixie har jag inte alls gjort. Så tråkigt. Då håller jag tummarna för att vi får ett riktigt bra avslut på serien istället.

        Radera
    2. Arya får bara inte dö... Och verkligen inte Tyrion :( Hellre någon 'ond' person som Cersei kanske, gärna för mig!

      SvaraRadera
      Svar
      1. Nej inte Arya! Jag tänker att det nog blir en mindre karaktär, inte en av de stora. Eller kanske en av de nya som ska introduceras.

        Radera

    .

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...