fredag 13 februari 2015

Veckans nyheter!

Här är rundan med veckans nyheter:
  • Förnyade serier: Unforgettable (för en fjärde säsong, otroligt, det känns som att den läggs ner efter varje säsong), Getting On (som förnyas för en tredje och sista säsong), Banshee, The Librarians (Waaah, det trodde jag aldrig, happy dance!) samt Portlandia som förnyas för två säsonger.
  • Nedlagda serier: Melissa & Joey (där jag skrivit mina tankar om serien här.) och antaligen About a Boy (allt tyder på det).
Det har kommit en promo till den andra säsongen av Silicon Valley, säsongen har premiär i början av april.


True Detective kommer till SVT nu på tisdag:

2 kommentarer:

  1. oj där ser man vilken skillnad. Jag absolut älskar Melissa and Joey och tycker de är en mysig rolig serie. Jätte tråkigt att läsa att den läggs ner. Baby daddy verkar har blivit förnyad i 2 säsonger så jag får trösta mig med de. Håller fortfarande tummarna för hart of dixie

    SvaraRadera
    Svar
    1. Detta tycker jag är det fina med serier, att de är så olika. Sen såg vi bara något avsnitt (om ens det) av Melissa & Joey så det kan vara så att den blir bättre efter det. Vi gav den kanske inte en ärlig chans :)

      Radera

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...