måndag 2 februari 2015

Red Band Society: The Guilted Age

Igår, söndag, sändes det första av de tre sista avsnitten av Red Band Society. Serien har haft uppehåll sedan innan jul med återkommer nu alltså med de tre sista avsnitten innan serien blir nedlagd.

I början fattade jag ingenting, det var alldeles för länge sedan det förra avsnittet så jag hängde inte med någonstans. Men någonstans i mitten släppte det och jag insåg varför jag gillade serien så mycket. Eller mycket är kanske att ta i, men jag gillade serien. Den har något. Just i detta avsnittet tycker jag serien lyftes ett snäpp. Det var svåra frågor som avhandlades och stora händelser. Ett omvälvande avsnitt. Jag ser verkligen fram mot de resterande två avsnitten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...