onsdag 18 februari 2015

Onsdagens avsnitt

Onsdagar är återigen dagen med flest avsnitt, i stark konkurrens med måndagen (som alltid alltid varit packad hos oss). Just denna veckan, eftersom jag är lite småkrasslig, är jag riktigt glad över att det är så många avsnitt. Idag kom Rizzoli & Isles tillbaka för andra delen av sin femte säsong. När avsnittet började hade jag noll koll på vad som hade hänt. Direkt tänkte jag att det skulle bli en Castlegrej av det hela, alltså att Rizzoli skulle vara borta ent id och sen komma tillbaka, antagligen med förlorat minne. Jag hade också glömt fallet men så fort jag såg frun tänkte jag att det var hon som var mördaren, så självklart.

Sen fortsatte jag till dubbelavsnitt av Parks and Recreation. Nästa vecka sänds de sista avsnitten, herregud! Otroligt väldigt jättebra avsnitt det var och vilken avskedssäong vi får. Alla avsnitt än så länge kommer jag kunna kolla på flera flera gånger om i framtiden.

Och nu ikväll kollade Johan och jag på Uncle och New Girl. Bra avsnitt båda två. Lite underligt i New Girl att Jess vänner var med på hennes pappas bröllop men men. Synd med Ryan också, lite åtminstone. Även om vi förstår att han kanske inte platsar i handlingen. Och Uncle, så pinsamt! Men riktigt bra såklart :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...