tisdag 3 februari 2015

Hart of Dixie: Red Dye #40

Så fint allting känns nu. Jag bara sitter och myser när jag kollar på Hart of Dixie. Det märks på något sätt att det är sista säsongen, allt börjar liksom knytas ihop. Om än i sakta takt, tur är det!


Jag är väldigt glad för att Lemon äntligen fick sitt Fancy, kul också att det var Shelby som såg till att det blev så. Jag spår en lysande framtid för de två, de är för lika för att inte gilla varandra. En annan bra grej tycker jag var att Zoe och Wade tog sig igenom nästa steg i sitt förhållande. De är så mysiga ihop. Jag gillade också upplägget på detta avsnittet, att allt kretsade kring en handling där alla karaktärer var inblandade. Och så vi inte en liten gnista hopp för George och Tancy? Jag hoppas det åtminstone :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...