måndag 9 februari 2015

Girls: Cubbies

Oj, Adam alltså. Jisses. Vilken vändning. Jag är inte så förvånad egentligen och ärligt talat inte så upprörd heller. Jag är mest nöjd över inredningen i lägenheten, IKEA haha. Och Mimi-Rose såg ganska snäll ut.

Annars var det ganska mycket upprörda känslor för mig i resten av avsnittet. Hannahs frustration över att vara missförstånd gör att jag mår så dåligt så dåligt. Likadant med all den frustration som Ray kände, fruktansvärd situation. Igenkänningsfaktorn var riktigt hög. Jag gillade att Ray och Shosh inte blev ihop utan bara blev vänner, det var snyggt gjort.

Även Marnie gör mig upprörd, eller kanske egentligen bara ledsen. Så himla hemskt hennes liv är nu. Var nästan säker på att hon skulle be honom fara åt pipsvängen men ack så fel. Ta tag i dit liv! Jag hoppas innerligt hon blir lycklig igen.

Och Jessa är verkligen inget att ha...

1 kommentar:

  1. Hej Annie :) Gleek är en serie som jag har på min lista att se, såg första säsongen för kanske 4 årsedan men det är dags att ta tag iden igen.

    SvaraRadera

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...