tisdag 24 februari 2015

Girls: 04x06 Close Up


Vilket bra avsnitt. Vilket uppåt avsnitt. Det var mycket bra som hände och många karaktärer startades om vilket jag gillade mycket. Startades om i den bemärkelsen att det känns som nya spännande och bra handlingar började. Vi tar karaktär för karaktär:


  • Ray. Att Ray ska ge sig in i politiken känns riktigt roligt. Jag tror han kan vara bra där och jag gillade hand nytända glöd.
  • Shoshanna. Vilket intressant sätt att träffa en kille på, det ska bli kul att se mer av honom. Han verkar ganska vettig.
  • Hannah. Lärare, kan bli riktigt bra. Även om jag inte tror hon får jobb på den första skolan hon går in på.
  • Marnie. Yes, hon börjar inse viken skitstövel Dessie är. Bra Marnie, gör nu något åt det också!
  • Adam. Varför stannade han!? Jag tycker verkligen Mimmi-Rose gjorde fel. De är trots allt bådas barn och det borde åtminstone ha ett samtal kring det. Ändå kul att vi fortfarande får följa med Adams handling trots att han inte är med i gänget just nu.
  • Jessa. Inget nytt här, samma gamla pessimistiska tråkmåns :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...