tisdag 3 februari 2015

Chasing Life: Cancer Friends With Benefits

Jag hade jätte, jättehöga förväntningar på detta avsnittet på grund av namnet på avsnittet. Hur kunde jag inte ha något annat än höga förväntningar.

Sen jobbade April med Dominic och jag kände herregud, ska vi börja med detta nu igen!? Jag är så trött på Dominic även om jag tycker han har rätt i sak. Hon var faktiskt otrogen. Men därför förstår jag inte varför April och Dominic fortfarande skrivs ihop. Jag önskar att manusförfattarna bara kunde lämna den historien och gå vidare. Till April och Leo. De är ju så härliga! Faktiskt lite skönt att halvsystern och Dominic verkar få ihop det, så länge det inte påverkar April/Leo.

Synd med George, jag gillar honom. Och jag hoppas att han stannar, på något sätt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...