fredag 16 januari 2015

Veckans nyheter

Vi startar med alla de serier som blivit förnyade:
  • Reign
  • Arrow
  • Supernatural
  • The 100
  • Jane the Virgin
  • The Flash
  • The Originals
  • The Vampire Diaries
  • Madam Secretary (YES)
  • Scorpion
  • NCIS: New Orleans
  • Shameless
  • The Fosters
  • Broad City
  • The Royals
Och fortsätter med de serierna som blivit nedlagda:
  • Benched
Entourage har spelat in scener till filmen som kommer i sommar, på röda mattan till Golden Globe. The real deal alltså!


SVT kommer under våren sända en hel drös med bra serier. Lite hålltider är True Detective med premiär 17e februari och The Honourable Woman med premiär 1a april. Läs hela listan här.

Vi har kollat in trailern till nya serien iZombie och den verkar faktiskt lovande. Den känns välskriven. Kolla in, vad tycker ni?

1 kommentar:

  1. Att man la ner benched är hjärtkrossande. Jag tittar om och om varje dag på avsnitten för jag tycker dom är så sjukt roliga. Jag blev redan ledsen när man la ner manahattan love story och nu denna. Jag gråter verkligen. Tack gode gud att TVD blev förnyad, men jag trode väl egentligen inget annat. Jag hade hoppats på att dom kunde lägga ner the originals som är en riktig skit serie. Jag tvingas kolla på den bara för att jag älskar TVD så mycket och vill inte missa när dom skådespelarna gästspelar. Sen vore de ju underbart om Klaus kunde komma tillbaka till TVD till Caroline. Det är dom två som hör ihop <3. Att man ev försöker få ihop Stefan och Caroline får mig att må illa. Hur kan man vilja förstöra en sådan fin vänskap som dom har byggt upp. Jag älskar verkligen TVD och brukar kolla om serien hela tiden. Har nu sett hela från början kanske 6 gånger och det blir ännu klarare för varje gång att Caroline och Stefan som par NEJ NEJ NEJ äckligt. + att Julie plec förstörde TVD genom att plocka bort the originals från den. Sen att döda så mycket folk och bara plocka tillbaka till höger och vänster känns fel och dåligt. Vet inte varför jag snöade in på TVD nu och jag skriver till stackars dig och tvingar andra att läsa mina tankar....
    Sist men inte minst så måste vi alla hålla våra tummar för hart of dixie. Dom får inte lägga ner de nu. Hur gulligt är det inte när dom skrivit in hennes graviditet - älskar de .
    Jag glömde säga de - Vem kommer sakna tråk Jeremy nu när han ska lämna serien. Julie plec gör det säkert så bra att han dör precis när bonnie kommer tillbaka eller nått!!!
    Alexandra

    SvaraRadera

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...