onsdag 14 januari 2015

Sista säsongsstarten av Parks and Recreation


Premiärveckan fortsätter och idag kom vi till starten av sista säsongen på Parks and Recreation. Roligt att det börjar igen, tråkigt att det snart kommer att ta slut.

Tidshoppet från slutet av förra säsongen fortsatte och jag måste säga att jag knappt märkte något. Visst det var lite grejer som hänt men allt annat var mycket lika. Humorn var fortsatt briljant! Handlingen denna säsongen är om byggandet av en nationalpark som Leslie vill göra. Ron å andra sidan vill bygga något kommersiellt. Handlingen verkar också kretsa mycket kring att alla karaktärer ska knyta ihop säcken vilket jag gillar. Extra plus på att Tom försöker hitta kärleken, och att det verkar bli med en så trevlig människa.

Varje vecka kommer det att komma dubbelavsnitt fram till den 24e februari då serien slutar. Jag kommer definitivt sakna den. Jag får helt enkelt börja om och kolla igen tillsammans med Johan. Serien är ju så bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...