måndag 12 januari 2015

Säsongsstart på fjärde säsong av Girls


Wow, vi kastades rakt in i handlingen och den jobbiga separationen som alla karaktärer verkar lida av. Det är okej men lite synd att just detta avsnittet var så centrerat kring Hannah. Jag antar att det behövs för att starta säsongen. Mycket verkar kretsa kring Hannah men om jag litar på det jag sett inför säsongen så kommer de andra karaktärerna får egen handling inom en snar framtid. Jag hoppas på det åtminstone.

Korta reflektioner:

  • Spännande med Hannah/Adams förhållande som knakar på ett annorlunda sätt än innan.
  • Marnie måste slutar hänga med han musikern, vilket jävla svin! Han ser ju inte ens bra ut!
  • Shosh och Ray alltså. Jag vet inte vad jag tycker. Jag gillar verkligen Ray och Marnie men det verkar vara kört.
  • Jessa är jag mest trött på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...