onsdag 28 januari 2015

Parks and Recreation: Dream Team

Nästan halva säsongen in i den allra sista säsongen av Parks and Recreation. Det sjätte avsnittet av totalt 13 stycken. Det är bara fyra veckor kvar med Parks and Recreation. Än så länge har de lyckats göra en riktigt bra sista säsong. Den är oerhört rolig, nostalgisk och visar upp allt det som jag älskar med serien och Pawnee.

Nu när Leslie och Ron äntligen blivit kompisar igen visar de hur framgångsrika och starka de är tillsammans. Och så fint att de ska göra om en hel stadsdel till något fint. Jag vet dock inte alls vad de ska hålla på med under de kommande avsnitten. Jag trodde detta var den stora handlingen i säsongen. Kanske är det det också, allt kanske skiter sig i början på nästa avsnitt. Jag hade dock gärna sett lite mer av hur de faktiskt samarbetade och arbetade för att komma fram till förslaget. Men men. Jag gillar avsnitten otroligt mycket ändå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...