söndag 25 januari 2015

Hart of Dixie: S04E03

Jag både hatade och gillade veckans avsnitt. Hatade för att Zooey var helg oresonlig, så himla himla jobbig. Hon lät inte Wade prata till punkt och sedan flydde hon till New York. Nej ingen höjdare.

Jag å andra sidan älskade avsnittet på grund av slutet. Att Zooey och Wade äntligen blev ihop, Äntligen! Det syntes också att de är så himla bra ihop. Det var kanske inte den där superkemin som vi sett i tidigare säsongen utan lite mer mogna blickar. De såg riktigt lyckliga ut, nästan så det kändes verkligt :)

Utöver Zooey/Wade handlade avsnittet om att kärlekstriangeln byttes. Från George/Lemon/Levon till Lemon/Levon/AB. Jag är glad att George kom fram till sina känslor och jag hoppas verkligen att Levon och AB får varandra, jag gillar dem. Eller egentligen gillar jag nog AB och vill att hon ska vara lycklig. Så länge AB blir lyckligt kvittar det med vem!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...