lördag 31 januari 2015

Fjärde säsongen av Web Therapy

Den fjärde säsongen av Web Therapy var den första säsongen där jag sett ett avsnitt varje vecka, de andra tre säsongerna kollade jag på i sträck, eller åtminstone flera avsnitt åt gången. Och jag tror faktiskt det funkar mycket bättre med denna typen av serie. Varje avsnitt innehåller knappt någon handling samtidigt som det ofta är många olika delar av handlingen at hålla reda på. Lite rörigt kan tyckas. Därför är det smidigare att kolla på flera avsnitt samtidigt så jag enklare kan hålla koll på vad karaktärerna håller på med.

Detta är dock ingen generell kritik mot serien, jag gillar den verkligen. Det är otroligt roligt när andra kändisar är med som patienter och andra inblandade. Otroligt kul. Jag gillar också, jag tror jag har skrivit om det innan, i eftertexterna när de visar upp bloopers. De har inte varit riktigt rika roliga såhär på slutet som innan, men ändå. Mycket roligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...