onsdag 21 januari 2015

Chasing Life: S1E12

What about now?


Chasing Life alltså. Herregud vad bra det är. Det finns mycket att säga så jag vet inte vart jag ska börja. De gör aldrig, eller åtminstone inte alls ofta, det jag tror de ska göra. Johan kollade lite med mig idag under scenen där mamman och mormorn skrev mejlet. Vi blev så trötta när de började skriva ett elkt mejl och mormorn sen "råkar" skicka iväg det. Vi blev nästan lite provocerade, att de trodde de kunde göra det så enkelt. Men så lurade vi blev. Istället blev det humor av det och vi återfick hoppet på serien. Samma sak hände när Leo vaknade och låtsas inte veta vem han var. Jag bara så himla enkelt för att skapa drama! Och sen visade det sig att det var ett skämt, gamla vanliga Leo är tillbaka. Jag hade gärna sett att han varit kvar i koma tills nästa avsnitt så vi får fokusera lite mer på de andra handlingarna.

Jag är så otroligt glad för att serien är tillbaka, för att Leo inte är död och har vaknat ur sin koma, att mamma och farbrorn är ihop (konstigt att mormorn blev så besviken), att systern verkligen kämpar för sin tonårskärlek, och att Aprils chef (kvinnan) inte längre är den elaka utan nu verkar vara riktigt vettig. Allt är så fint och ger mig så bra vibbar inför de kommande avsnittet. Dessutom ger Dominics reaktion en extra dimension till historien.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...