måndag 29 december 2014

The Comeback briljerar i säsongsavslutningen


Det sista avsnittet av The Comeback (det sista avsnittet någonsin?) bjöd på alla de grejerna som gör serien så himla. Drama, kändisar, pinsamma ögonblick och äkta lycka. Jag känner mig nästan lite tom. Och paff, jag vet inte riktigt vad jag ska skriva. En lista får det bli!

  • Lisa Kudrow är fenomenal, helt otrolig. Hon borde få den där Emmyn på riktigt!
  • Jag är jätte, jätte, jätteglad att Val och Mark blev sams igen. Lite för glad kanske för mitt eget bästa. Så himla fint!
  • Jag vill se mer, jag vill att detta inte ska vara det sista vi ser av Valerie Cherish, ge mig en tredje, och en fjärde säsong.
  • Det var fint i slutet att de sista scenerna inte var filmade genom dokumentärsteamet utan genom "vanliga" kameror, alltså med den riktiga Valerie. Det kändes så otroligt äkta, fast det ju också är helt fejk totalt. Meta på meta på meta.
Har ni inte sett The Comeback och inte räds lite pinsamma scener, kolla in serien!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...