onsdag 17 december 2014

Säsongsstart av Hart of Dixie: ÄNTLIGEN!

Rachel Bilson har ju
en bulle i ugnen på riktigt.
Jippi, nu är Hart of Dixie tillbaka! Och i vilken form hörrni. Rakt in i kärlekstrubbel och sen smidigt vidare genom ett tidshopp. Ett tidshopp som slutade i en graviditet, OMG! Bästa handlingen ever! Jag är så spänd för att se hur detta ska utvecklas.

Andra saker jag ser fram mot i säsongen:

  • Shelby, så himla go karaktär.
  • Wades pappa, också himla go karaktär och jag gillar att han gillar Zoe så mycket.
  • Wade utan tröja. Japp gärna mer sådant.
  • Wade och Zoe, lite lagom halvnakna. Jisses.
Lite som jag inte ser fram mot:
  • George/Levon. Dötrist handling!
  • Lemons mormor, så tråkig karaktär.
  • Att Anna-Beth inte känns så lycklig.
Nu får vi vänta tills januari (10e) innan nästa avsnitt, jag kommer sitta klistrad!

3 kommentarer:

  1. HELT SINNESSJUKT BRA VAR DE. Fan om dom lägger ner denna serien. Har aldrig funnits och kommer aldrig finnas en sån mysig och fantastisk måbra serie. Sen tycker jag aldrig serien har dippat, jag har verkligen älskat varje sekund av den. Kärlek...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag håller helt med! Även om det inte ser så ljust ut för en förnyelse så lever mitt hopp! Jag tycker inte heller serien dippat något nänmvärt innan utan handlingen med Joel (som de flesta inte gillade) var bra för serien, något nytt bara.

      Radera
  2. blev så glad när den började igen! jag vet att chansen är liten att dem blir förnyade, men hoppas verkligen världen inser hur mysig den är?

    SvaraRadera

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...