torsdag 25 december 2014

Första avsnittet av Hello Ladies

Jag tänkte bara kolla in en snabbis här i bland allt familjefirande och berätta att jag börjat kolla på en ny serie. Nämligen Hello Ladies.

Innan jul fick jag ett så himla sug efter att börja kolla på ett nytt maratonprojekt och efterlyste på Facebooksida vilken serie jag skulle ta tag i. Det kom in många förslag och vi till en riktigt bra diskussion. När så julen kom kände jag efter vad det var jag börja kolla på. Jag landade i att jag ville se en serie 30-minuters avsnitt som gärna var en mini-serie. Tid blev alltså den stora faktorn här. Och kvalité såklart. Jag var inte så sugen på att kolla på några avsnitt för att se inse att den var dålig. Jag var alltså inte sugen på all den besvikelsen vi varit med om i höst.

Så det landade i Hello Ladies, en komedi som har 30-minuters avsnitt och där det blev 8 avsnitt och en film. Ganska lagom längd så jag tror inte det kommer ta särskilt lång tid för mig att se igenom dem. Det är det fina. Såhär efter första avsnittet gillar jag det, Johan skulle behöva ha skämskudden på hela tiden men jag tycker mest det är roligt. Jag ser mycket fram mot de kommande 7 avsnitten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...