söndag 7 december 2014

Eli Stone: säsong 1


Eftersom Eli Stone bara fick bra två säsonger har jag nu sett halva serien. Jag gillade första säsongen och alla de relationer som byggdes. Sångnummer gör det hela lite extra roligt och jag har gillat både fallet och det personliga. Serien har lyckats blanda fallen och det personliga bra, alltså det som andra serier ofta inte lyckas med.

Jag gillar också skådespelarna. Det är många som återkommit i många andra serier jag sett senare. Som Jonny Lee Miller i Elementary, Matte Letscher i t ex Carrie Diaries, Loretta Devine i The Client List och Victor Garber i We Therapy. Jag gillar verkligen att skådespelare dyker upp lite var stans. Jag vet inte riktigt varför och jag tror inte att det är något som bara jag har en fallenhet för. Men jag gillar att hoppa från titel till titel i IMDB och se ansikten och stilar jag känner igen.

Jag ser fram mot nästa, och sista, säsongen och är nyfiken på hur de kommer hantera synerna och hur handlingen kommer drivas framåt nu. Operationen gick ju bra verkar det som.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...