fredag 21 november 2014

Veckans nyheter

Så mycket som har hänt denna veckan! Först denna roliga nyhet:


Men det har även hänt annat denna veckan!:
  • Jon Hamm, Rashida Jones och Rob Lowe kommer att vara med i den sista säsongen av Parks and Recreation. Jag ser så himla mycket fram mot denna, sista (!), säsongen.
  • Det har släppts bilder till Chasing Lifes julspecial. Det verkar bli mycket April och Leo, yay!
  • The Mindy Project har fått sin säsong förlängd med sex avsnitt vilket ger den tredje säsongen 21 avsnitt. 
  • Det har kommit en ny undersökning om människor tv-vanor. T ex uppger 20 % att de undviker sociala medier och nyheter för att inte få reda på spoliers, så himla mycket vi! Läs ett utdrag ur studien här.
  • Efter att ha läst detta inlägget av Ida på TVdags blir jag lite sugen på Pretty Little Liars men jag tror min tid är förbi, jag är för gammal.
  • Det har kommit en bild till tv-serien om Jonathan Strange & Mr Norrell:
  • Trailernytt! Hart of Dixie, säsong 4. Längtar så!


Till sist. Denna helt underbara sketch från Saturday Night Live med Woody Harrelson. Vad kul när Woody inte riktigt kan hålla sig för skratt. Och så spott on på Matthew Mc Mcconaughey det är!

2 kommentarer:

  1. Äh, finns väl ingen åldersgräns för pll ;). Jag är 23 och tycker att de är mer underhållning än många andra program fast de är min åsikt om saken förståss :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag kanske ska ge det en chans. Jag har inte bestämt vilken serie jag ska se över julen än, kanske blir det den...

      Radera

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...