onsdag 12 november 2014

The Comeback makes a comeback

Alltså, tv-serievärldens mest uttjatade ordvits. Jajamen. Och jag är så glad att The Comeback hyllas just nu. Hyllningskänslor är nämligen det enda jag har. Jag är så ofantligt glad att The Comeback är tillbaka och att det första avsnittet var precis så som jag ville ha det. Lagom pinsamt, otroligt roligt.

Jag ser så mycket fram mot resten av säsongen och att se alla gästskådespelare. Det lär bli en del och redan i detta avsnittet fick vi se kända ansikten som Malin Åkerman och Chelsea Latley. Vi fick även se en otroligt mager Damian Young som kändes otroligt trött i skådespeleri. Hoppas det är en övergående fas och att han mår bra privat.

Som sagt, det ska bli otroligt härligt att se de kommande 7 avsnitten och jag lovar att jag kommer njuta till fullo av alla. Jag vågar faktiskt säga det såhär tidigt. Ingenting kommer att kunna förstöra The Comeback för mig. Eller, det skulle vara om någon karaktär dog såklart...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...