torsdag 27 november 2014

Red Band Society: How did we get here?

Jag får börja med lite tråkiga nyheter om Red Band Society. Serien har, i princip, blivit nedlagd. Efter nästa veckas avsnitt kommer serien att plocka bort från schemat och de resterande tre avsnitten som är inspelade vet inte riktigt hur de kommer att sändas. Kanske kommer de läggas ut på internet eller inte visas alls eller sändas på en annan tv-tid. Lite synd. Jag kände att serien precis kommit igång och det är mycket som händer just nu. Tråkigt. Men men, serien är inte jätte jätte bra så jag kommer nog inte sakna den.

Dagens avsnitt var helt okej. Äntligen fick vi se lite action mellan McAndrew och Dobler. Det slutade ju inte så bra men jag gillade det ändå. Hoppas handlingen fortsätter lite om dem. McAndrew och Grace är ju en enda snoozefest. Så stelt och konstigt. Inte alls någon gnista.

Sen antar jag att popstjärnan bara är där på tillfälligt besök för hon är inget vidare. Om Kara från dag ett varit ganska charmig så känns popstjärnan mest överdriven och jobbig. Jag tänker inte ens lära mig hennes namn.

Och vad är det nurse Jackson menar med att Kara inte borde vara tillsammans med Hunter? Vad är hans grej? Jag hoppas vi får så många avsnitt så vi åtminstone får reda på lite mer om honom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...