fredag 7 november 2014

Nypremiär av den femte säsongen av Covert Affairs

Ni som följt oss ett tag vet att jag hatar brutna säsonger. Alltså när en säsong slutar mitt i för att senare fortsätta några månader senare. Hatar. Just idag älskar jag dem.

Detta eftersom Covert Affairs har börjat igen. Om det inte funnit brutna säsonger hade jag suttit här utan Annie och Auggie. Just idag känns det som en bonus att få se på de kommande 6 avsnitten, efter idag är det fem kvar. Jag älskar nämligen Covert Affairs. Det riktigt syns hur liten budget de har och vad de arbetar hårt med att få hög kvalité av just den lilla budgeten. Skådespelarna springer som vanliga människor och dialogen är ofta fenomenal.


Just detta avsnittet var fint. Jag älskar ju Eyal. Nästan mer än någon annan i serien. Han är så fantastisk. Underligt nog blev jag lite putt när han berättade om sin ex-fru. Det känns lite konstigt att ha dessa känslorna för jag har aldrig tänkt på att jag antagligen shippar Annie och Eyal. Får fundera lite mer kring det. Jag gillar ju McQuaid, och Annie verkar lycklig men honom. Eyals karaktär kanske är bäst för inhopp.

1 kommentar:

  1. Åh Covert affairs <3 Att inte fler har upptäckt den! Kul att ni skriver om den, fortsätt gärna med det :) Och att Eyal är med igen, I die. Måste se snarast ;)

    SvaraRadera

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...