fredag 21 november 2014

Covert Affairs: She Believes

Jag gillar verkligen när alla i serien jobbar med samma fall. Att fallet sen handlar om Auggie gör det inte sämre. Det är först nu jag förstår varför seriens första del av säsongen var som den var. Allt faller liksom på plats. Och jag förstår nu varför Calders "flickvän" också är med i serien. Nu tillför hon faktiskt något till Annies handling. I avsnitten innan har handlingen varit väldigt splittrad med separata handlingar som löper parallellt.

Men som sagt, detta avsnittet var ett väldigt förklarande avsnitt. Lite som en nystart nästan så här mitt i säsongen. Jag gillar det.

Jag mår dock fortfarande dåligt när de visar bilder på hur Auggie blir behandlad. Stackarn!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...