fredag 10 oktober 2014

The Office UK - Christmas Special

Jisses! här hittade jag ett gammalt inlägg ibland utkasten. Oops. Bättring krävs!

Nu har jag sett klart de avsnitten som finns för det brittiska The Office. Vilken härlig tid det har varit. Jag är otroligt peppad att börja på den amerikanska versionen men tror jag ska vänta till julen, och riktigt gotta ner mig. Här kommer några tankar om dubbelavsnittet:


  • Det var en och en halv timme mys!
  • Det var ett otroligt bra slut på serien
  • Om jag varit med i realtid hade jag längtat extra mycket efter avsnittet. Även om det bara var ett år mellan den andra säsongen och denna specialsäsongen. 
  • Och äntligen stod Brent faktiskt på sig mot Finch, det var på tiden. Kul med hans kvinna också, han var inte riktigt så knasig då.
  • BRA SLUT!!! Och inte bara för att Tim och Dawn fick varandra (<3) utan för att det var allmänt gött.

Nu längtar jag såklart också till filmen, haha!

Detta klippet är nog det mest fantastiska jag sett, alla kategorier!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...