lördag 4 oktober 2014

The Newsroom-trailer

Det har kommt en riktigt saftig trailer för den tredje och sista säsongen av The Newsroom. Den serie vars första säsong var så bra att mina ögon tåras när jag tänker på den. Men vars andra säsong var ganska kass (men ändå bra). Nu kommer den tredje säsongen och om jag får döma av trailern så är kommer det bli hur jäkla bra som helst.




Trailern visar scener från Boston Marathon och den efterföljande jakten på de två bröderna. Vi anar också en Snowdenliknande händelse där Neal Sampat tar emot massa hemliga dokument. Tyvärr verkar det leda till juridiska problem vilken andas lite säsong två, alltså ganska kasst (men ändå bra).

Det mest intressanta är kanske att Don och Sloan sitter på en diner och försöker reda ut sitt kärleksliv. Spännande! De två är kanske mina favoritkaraktärer. Även om jag tycker om alla. Till och med Reese, som också är med.

Tyvärr blir det en väldigt kort avskedssäsong. Bara sex ynka avsnitt med start 6 november.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...