fredag 3 oktober 2014

Ny serie: A to Z

Idag kom nya serien A to Z som jag kollade in med min syster. Serien handlar om Andrew och Zelda som vi får följa från dagen de träffas (nästan åtminstone) till dagen de gör slut. En bokstav varje avsnitt, från A till Z. Lite annorlunda upplägg alltså.

Innan seriestart hade jag riktigt låga förväntningar. Jag tänkte att jag skulle se ett avsnitt och skriva sen ett vasst inlägg. Men det var inte så dåligt. Det är en serie som har potential.  Den är ganska gullig och skådespelarna har jag inget negativt om. Den är mysig och härlig och jag kommer definitivt kolla in serien nästa vecka. Ikväll ska jag även kolla på nya serien Bad Judge, också den har jag låga förväntningar på. Men A to Z var förvånande bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...