onsdag 15 oktober 2014

Ny serie: Marry Me

En ny serie idag, Marry Me. Serien handlar om Annie och Jakesom varit ihop i sex år och det är nu dags för dem att gifta sig. Efter missförstånd och andra jobbiga grejer förlovar de sig tillslut i det första avsnittet. Annie och Jake spelas av Casey Wilson och Ken Marino.

Casey och Ken är den enda behållningen med serien. De har kemi och är gulliga. Men sen tar det slut. Det är inga roliga skämt och ingen fängslande handling. Vad ska de göra i flera säsonger liksom?

Jag får se om jag kollar in nästa avsnitt.

Jag måste också bara kommentera avsnitten av Bad Judge och A to Z förra veckan som jag sett idag. De är verkligen ingen höjdare. Inte alls faktiskt. De fängslar mig inte. Jag kollar på fredag också och tar ett beslut då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...